روغن خراطین چیست؟

روغن خراطین که از نوعی کرم خاکی تهیه می‌شود و یکی از طبیعی‌ترین روغن‌ها محسوب شده که امروزه به عنوان یک راهکار طبیعی با نتایج شگفت انگیز برای افزایش حجم لب، گونه، باسن و سینه و بزرگ کردن آلت تناسلی استفاده می‌گردد. یکی از ویژگی‌های کرم خاکی قدرت تولید و ترمیم نیمه دیگر بدنش است زمانی که دو نیم می‌شود. این ویژگی کرم خاکی باعث گردید تا استخراج ترکیبات شیمیایی بدن وی صورت گیرد که به آن خراطین گفته می‌شود. خواص دارویی و درمانی روغن خراطین بسیار گسترده می‌باشد. در ادامه با مطلبی از فروشگاه محصولات سالم و ارگانیک سالم بازار برای بررسی خواص روغن خراطین همراه باشید.

ویژگی های روغن خراطین اصل

ماده اصلی روغن خراطین ، کرم خراطین یا همان کرم خاکی قرمز است که امروزه طی فرایندی خاص و با کمک تجهیزات پیشرفته، ترکیبات و عناصر خود را وارد روغن‌های پایه می‌نماید. در روغن خراطین پورشیا طب از روغن های سیاهدانه، سداب، جینسینگ و شکوفه سنجد نیز برای تقویت اثر بخشی آن استفاده شده است.

از گذشته و در طب سنتی افرادی که از کوچک بودن بعضی از اندام‌های خود رنج می‌بردند و اصطلاحا بعضی از اندام‌ها به دلایل وراثتی یا ژنتیکی و یا لاغری به کمال رشد نمی‌رسیدند، به وسیله مرهمی از روغن خراطین مداوا می‌شدند.

رنگ روغن خراطین اصل قهوه‌ای مایل به تیره است و دارای بویی گرم و نسبتا تند می‌باشد. همچنین روغن خراطین اصل به‌صورت روغنی و مایع است و به هیچ عنوان سفت و جامد نیست. بنابراین از خرید روغنی که بصورت کِرِم و جامد و در بسته‌های تیره رنگ است، خودداری فرمایید.

توجه داشته باشید، روغن خراطین اصل هنگام مصرف، موجب گرم شدن در اندام می‌شود و اصلا نباید با حالت پف فوری و غیرطبیعی همراه باشد. اگر اینطور باشد به این معنی است که روغن تقلبی بوده و دارای مواد شیمیایی کورتون‌دار است که موجب پف کردن موقت می‌شود و متأسفانه عوارض زیاد دارد.

 

روغن خراطین پورشیا - روغن خراطین اصل - روغن خراطین طبیعی - سالم بازار

 

کاربرد و خواص روغن خراطین برای خانم‌ها

روغن خراطین برای خانم‌ها بیشتر به منظور افزایش حجم بافت و عضلات سینه، باسن و گونه استفاده می‌شود. در حقیقت می‌توان گفت که روغن خراطین اصل یکی از بهترین و مطمئن‌ترین راه‌ها برای افزایش اندازه و حجیم شدن عضلات و بافت‌های بدن بوده و تاثیرات آن دائمی و  بدون بازگشت است. ترکیبات این روغن سرشار از امگا 3، امگا 6، امگا 9 و پروتئین‌های فراوان از جمله کلاژن بوده که عامل سفت شدن و اتصال بافت‌ها در زیر پوست می‌باشد. در ادامه به بررسی اثرات روغن خراطین برای خانم‌های می‌پردازیم.

رشد سینه

آیا از کوچک بودن سینه رنج می برید؟ تمام خانم ها همواره بدنبال داشتن سینه هایی زیبا هستند چرا که آن را نشانه زنانگی خود می دانند . سینه های زیبا برای زنان یعنی سینه های سفت ، با قوام و اندازه‌ای متناسب با اندام آنها. برخی از خانم ها از داشتن سینه های کوچک گله مندند چرا که غالبا سینه های کوچک موجب افسردگی و ناراحتی آنان می شود و مایلند که سینه هایی بزرگ تر ، خوش ترکیب تر و زیبا تر داشته باشند.

بسیاری از بانوان برای رفع مشکل خود به سراغ کرم ها و ژل های حجم دهنده شیمیایی می روند که ترکیبات شیمیایی موجود در آنها دارای عوارض متعدد مثل سیاه و لکه دار شدن عضو ، سوزش و خارش های طولانی مدت می باشند. عده ای هم که از این روش های مایوس شده‌اند به دنبال عمل جراحی می روند که البته خطرناک‌ترین و پرهزینه‌ترین روش می باشد که می‌تواند عوارض بسیار بد و دراز مدتی داشته باشد.

اما ما یک روش و محصول ساده و صد در صد طبیعی و تضمینی را به شما پیشنهاد می کنیم. با استفاده از روغن خراطین می توانید در کمتر از 1 ماه شاهد رشد سینه های خود باشید و در کمتر از 4 ماه تغییر اندازه سینه های خود را به خوبی حس کنید.

روغن خراطین با اثر گذاری بسیار بیشتر نسبت به کرم ها و ژل های شیمیایی، دارای کمترین عوارض مصرف بوده و با اطمینان خاطر شما را به هدفتان می‌رساند. همچنین روغن خراطین پورشیا صد در صد خالص و طبیعی بوده و دارای مجوزها و نظارت‌های رسمی می‌باشد.

روغن خراطین پورشیا علاوه بر حجم دهندگی و افزایش سایز کوچک سینه بانوان دارای خاصیت سفت کنندگی و فرم دهندگی به این اندام نیز می‌باشد و برای جلوگیری از پیری و چروک شدن سینه بعد از یائسگی و جلوگیری از شل شدن و آویزان شدن سینه به ویژه در مادران شیرده بسیار موثر است.

البته لازم به ذکر است دخترانی که هنوز به بلوغ کامل نرسیده و سینه های آنان در حال رشد است باید صبر کنند چرا که سینه ها بزرگتر خواهند شد . لذا این محصول یعنی روغن خراطین مخصوص خانم هایی است که دوران بلوغ را پشت سر گذاشته و رشد سینه های آنان کامل شده و از اندازه ی آن راضی نیستند و دوست دارند سینه های بزرگ تری داشته باشند . بعضی از زنان سینه هایی دارند که کاملا رشد نکرده اند یا بعد از حاملگی با تغییر وزن یا پیر شدن به میزان قابل توجهی اندازه و شکلش را از دست داده و تغییر کرده اند که با استفاده منظم و حداکثر 4 ماهه از روغن خراطین میتوانند همه مشکلات قبلی خود را به فراموشی بسپارند.

همانطور که گفته شد روغن خراطین حاوی عصاره کرم خاکی بوده و سرشار از کلاژن است که این ماده عامل پیوند بافت‌ها به هم و سفت نگه داشتن سینه می باشد. بنابراین استفاده از روغن خراطین به صورت موضعی در ناحیه سینه سبب افزایش بافت کلاژنی سینه شده و علاوه بر رشد سینه بافت های چربی که باعث افتادگی سینه می شوند را نیز کاهش می دهد.​

روغن خراطین پورشیا - روغن خراطین اصل - روغن خراطین طبیعی - سالم بازار

 

رشد باسن

باسن ناحیه‌ ای از بدن است که به سختی با کمک ورزش فرم می‌گیرد. از طرفی شکل و اندازه باسن تأثیر قابل توجهی در زیبایی اندام یک فرد به خصوص زنان دارد. وقتی ورزش و تغذیه پاسخ مؤثری در تقویت باسن ندارد، افراد به فکر عمل های جراحی می افتند که تصمیمی بسیار پر هزینه و خطرناک بوده و می تواند مشکلات و نارضایتی های جبران ناپذیری را برای آن‌ها به همراه داشته باشد.

در چنین شرایطی ما راهکار ساده‌تر و سالم‌تری را به شما پیشنهاد می دهیم و آن استفاده از روغن خراطین پورشیا می ‌باشد. شما با استفاده از روغن خراطین می توانید با هزینه های ناچیز و به صورت کاملا طبیعی و بدور از عوارض عمل های جراحی و استفاده از ژل ها و کرم های شیمیایی به سرعت به هدف خود برسید و از این موضوع رضایت و شادمانی همیشگی داشته باشد.

بزرگ کردن و افزایش سایز باسن با استفاده موضعی از روغن خراطین علاوه بر رفع نارضایتی افراد از کوچکی باسن باعث زیبا کردن و ایجاد تناسب میان انحنای اندام‌های جنسی بدن زنان می‌شود. ترکیبات موجود در روغن خراطین با تقویت بافت های باسن و افزایش خونرسانی به این بافت ها می‌تواند با ایجاد تغییر شکل، افزایش حجم و بالا کشیدن عضلات، ظاهر زیباتری به این ناحیه بخشد.

خانم ها با استفاده از روغن خراطین در کمتر از 1 ماه می توانند شاهد اثرات شگفت انگیز این روغن و رشد و سفت شدن بافت‌های ناحیه باسن خود بوده و در صورت استفاده منظم از این روغن در یک دوره 3 تا 4 ماهه بدون هیچگونه عوارضی تغییر سایز در اندام های خود را حس کنند و از این طریق زیبایی اندام‌های جنسی خود را بدست آورده و اعتماد به نفس و احساس رضایت در خود را تقویت نموده و افزایش دهند.

رشد گونه

اگر گونه های صاف و بدون هیچ برجستگی دارید و جراحی زیبایی و کاشت گونه را تنها راه زیبایی خود می دانید با استفاده از روغن خراطین پورشیا حتما نظرتان عوض خواهد شد. گونه ها نقش بسیار موثری بر زیبایی افراد بخصوص خانم ها دارند. برخی از خانم ها به دلایل ژنتیکی، تغذیه و سبک زندگی گونه‌های فرورفته و کوچکی دارند و به همین علت حاضرند روش های برجسته کردن گونه ها را به هر قیمتی امتحان کنند. امروزه با تزریق ژل به زیر گونه و یا گذاشتن پروتز گونه، عمل زیبایی گونه را انجام می‌دهند که در بسیاری موارد بدلیل حرکت ژل ها در زیر پوست و بوجود آمدن عوارضی مثل تورم ،کبودی و التهاب سلولی، این نوع عمل موفقیت آمیز نبوده و عوارض زیادی به همراه دارد و به طور کلی این عمل در نزد بسیاری از متخصصان جراحی رد شده است. شما با استفاده از روغن خراطین پورشیا می توانید حداقل بعد از یک دوره یک ماهه و حداکثر چهل روزه به اندازه متناسب دلخواه و زیبایی مورد نظر در گونه‌های خود از راهی ساده، کم هزینه، طبیعی و بدون عوارض دست یابید.

روغن خراطین پورشیا - روغن خراطین اصل - روغن خراطین طبیعی - سالم بازار

 

حجیم شدن لب

 یکی دیگر از اعضای صورت بخصوص صورت خانم ها ، که عامل مهمی در زیبایی آنهاست، لب ها هستند. لب های نازک و باریک زیبایی دلنشینی ندارند و برعکس، لبهای حجیم و بزرگ به همراه کمی آرایش می تواند ظاهری کاملا بی‌نظیر و مطلوب را از چهره نمایان کند. روش‌هایی که امروزه بکار می رود عمدتا تزریق ژل یا استفاده از دستگاه های پروتز می‌باشد. که جدای از هزینه بالا، عوارض جبران ناپذیری نیز به همراه دارد.

پیشنهاد ما به افرادی که در حال حاضر از فرم لبهای خود راضی نیستند و به دنبال حجیم تر کردن لب‌های خود با روشی کم هزینه و بدون خطر هستند، استفاده از روغن خراطین پورشیا است. روغن خراطین با قدرت شگفت انگیز در حجم گذاری می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای افزایش حجم و اندازه لب ها باشد. دوره استفاده از این روغن برای لب ها یکماهه و بطور معمول یکبار استفاده در روز است.

روغن خراطین پورشیا - روغن خراطین اصل - روغن خراطین طبیعی - سالم بازار

 

مکانیسم اثر روغن خراطین اصل

همانطور که گفته شد روغن خراطین اصل با افزایش خون رسانی به بافت مورد نظر باعث ازسرگیری رشد بافت شده و به دلیل ترکیبات موثری که دارد به تغذیه هرچه بیشتر بافت کمک کرده و از طریق پروتئین سازی و پروتئین رسانی به اجزای بافت، رشد و استحکام و طراوت را به اندام بر می‌گرداند.

 

دستور و دوره مصرف روغن خراطین پورشیا

همانطور که ذکر شد، حجم دهندگی این روغن مهمترین شاخصه این محصول است. استفاده از این روغن برای برجستگی گونه‌ها و لب کاربرد دارد و یک حجم دهنده و سفت کننده طبیعی باسن و سینه در خانم‌ها است. طریقه مصرف این روغن برای افزایش حجم عضلات، بزرگ شدن سینه و باسن زنان به شرح زیر است.

 ابتدا اندام مورد نظر را با آب و صابون بشویید تا منفذهای پوست باز شود. لازم است برای نتیجه بهتر، پوست موضع مورد نظر به قرمزی برسد. بنابراین با مالش دست، پوست را به قرمزی برسانید مثل زمانی که پوستتان را کیسه می‌کشید. سپس چند قطره از روغن را بر آن قسمت مالیده و به آرامی به مدت 2 تا 3 دقیقه ماساژ دهید تا روغن جذب پوست شود. این عمل را روزی دو مرتبه انجام دهید و در صورت لزوم چند ساعت بعد شستشو داده دهید.

با توجه به اینکه روغن خراطین یک ماده طبیعی برای افزایش حجم عضلات و اندام‌ها است، بایستی برای رسیدن به نتیجه دلخواه، حداقل 20 تا 30 روز از شروع مصرف روغن بگذرد تا نشانه‌هایی از تاثیر آن را مشاهده کنید. همچنین حدود ۳ تا ۶ ماه طول می‌کشد که اثر استفاده از این روغن تکمیل شود و پس از این مدت تغییر محسوس در بافت قابل مشاهده خواهد بود.

توصیه ها جهت مصرف روغن خراطین پورشیا

جهت آزمودن محصول برای جلوگیری از حساسیت، بهتر است که دو بار بر روی داخل بازو آزموده شود و در صورت عدم خارش و قرمز شدن با خیال راحت استفاده شود. همچنین با توجه به اینکه روغن خراطین دارای طبع گرم و تر است، استفاده از آن برای افرادی که دارای مزاج گرم هستند، ممکن است باعث جوش زدن بر روی پوست شود؛ لذا توصیه می‌شود این افراد در طول دوره مصرف روغن خراطین، از عرقیات گیاهی با طبع سرد مثل عرق بهار نارنج و یا کاسنی مصرف کنند.

استفاده از روغن خراطین عموما به صورت موضعی است و جنبه خوراکی ندارد. همچنین با توجه به اینکه استفاده از این روغن برای حجم دهی عضلات، روشی کاملا طبیعی است و از مواد شیمیائی استفاده نمی‌شود، بنابراین نسبت به روش‌های دیگر، طول درمان بیشتری دارد و طبع سرد و گرم فرد مصرف کننده، رنگ پوست و... بر طول و نتیجه درمان تاثیر دارد. 

موادر منع مصرف و عوراض جانبی

منع مصرف: افراد مبتلا به پسوریازیس و حساسیت های پیشرفته، خانم های باردار

عوارض جانبی: به خاطر وجود سینامالدهیدها و اوژنول، در برخی افراد ممکن است سبب خارش شود که می توان مصرف آن را کمتر کرد.

این روغن دارای آنالیز آزمایشگاهی بوده و از کرم خراطین پرورشی و بهداشتی تهیه شده است.

منابع: سالم بازار